W Polsce i na świecie istnieje cała masa dostępnych narzędzi i oprogramowania obsługującego sprzedaż w internecie. Firma lub osoba pragnąca rozpocząć działalność e-commerce staje przed koniecznością wyboru platformy sklepu internetowego.
Rok 2012 był rokiem wielkich zmian i bardzo szybkiego rozwoju w w całej branży internetowej. 2013 może być rokiem kiedy te trendy powoli staną się standardami, bez których nie może obyć się żadna profesjonalna strona www.
Podobnie jak wiele firm, nie zamieszczamy na naszej stronie cennika tworzenia stron internetowych. Powód jest prosty: wykonanie takiego cennika byłoby dla nas niemożliwe, gdyż do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i wyceniamy go w zależności od szacowanego czasu potrzebnego na realizację oraz stopnia trudności tworzonej aplikacji.
Przy pierwszej próbie zebrania ofert stron www dla firm łatwo o dezorientację: rozpiętość oferowanych cen i duża ilość technicznego słownictwa potrzebnego do wyboru „tej najlepszej” może przyprawić o przysłowiowy zawrót głowy.
Przez ostatnie 4 lata krajobraz internetu zmienił się nie do poznania. Nowe urządzenia (smartfony i tablety), trendy, technologie- wszystko to składa się na zupełnie nowe potrzeby użytkowników. Czym powinna się charakteryzować profesjonalna witryna internetowa w roku 2013?
Świat stale pędzi do przodu.. i staje się coraz bardziej skomplikowany. Urządzenia, z których korzystamy na co dzień stają się coraz bardziej złożone. Ich producenci zasypują nas nowymi funkcjami. Taki świat staje się coraz trudniejszy w obsłudze. Coraz trudniej ogarnąć wszystkie dostępne opcje.
Pełnych spokoju i nadziei Świąt Bożego Narodzenia oraz dobrego wypoczynku życzy Webxpert.pl.
- Strony:
- 1
- 2
- 3
- »